wonders


En underbar helg. Jag har verkligen haft en superbra helg. Utgång med Köping/Arboga flyktingarna + Andreas i fredags. Sedan Gudfar på lördagen, alltid lika trevligt.. Johanna kom dit & drack ett glas m mig medan vi väntade på hennes pojke! När han kommit så stannade vi nån kvart till sedan tog vi oss till Olssons vid Odenplan. Drack rödtjut & hade supertrevligt! Johanna + hennes karl gick tidigare än mig men då hade jag hittat annat folk, så jag stannade. Sjukt roliga grabbar!!! Vi var festen där inne, garanterat! Massa dans, en runda på strippstången (inte jag!! haha) & sedan en massa champagne. Riktigt bra! Tog jättemycket kort & hade bara jävligt kul.

Imorgon händer det grejer. Håll alla tummar & tår på förmiddagen!
Nej nu ska jag sluta. Ska diska & sedan åka hem. Kan inte snylta på sötnosens gästfrihet hur länge som helst! Jaja, han får iaf disken ordnad & en nybäddad säng.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0