Lordag!


Tjaa! Fick min forsta lon igar.. :) Inte mkt, då det bara var en vecka & ett sälj men ändå. Har inte hämtat ut checken än dock. (Man får checkar här nere, kul!) Jag har aldrig haft en check forut, knappt sett en ens. Men men, detta land är ju lite efter..

Igår var det ju tjejmiddag - mkt trevligt!! Tontigt dock for grabbarna hade middag i min lght (alltså två våningar ner!) så vi gick ner vid 12 & festade lite med dem innan vi gick ut. Kul kväll- jag dansade en del!! Träffade också en maltes som Frida känner, Keith! Riktigt trevlig kille. Han ska hämta mig om typ 5minuter, vi ska käka & sedan ska han lära mig Kite surfing. Galet. Vi får se hur det går, jag vill bara vara i havet. Det är sol & varmt idag, fast det blåser lite.. Olle & några andra grabbar är PÅ JOBBET! Suck. Men men, de hade några samtal att ringa så..får väl hoppas de får sälj så att det är värt det!

Idag Mamma & Pappa så lyssnar jag på denna. http://www.youtube.com/watch?v=gS9aY41G9EQ&feature=fvst & denna. http://www.youtube.com/watch?v=rPog5eyzTmw Och drommer mig bort till Tänndalen, knastrande sno & nypistade backar. Jag onskar (som alltid) att ni kunde vara här & uppleva allt med mig.. Vi har en kille på kontoret, Joakim, som är typ 45år som flyttade hit for ett år sen. Nu har hans dotter på 19 foljt efter & hans fru kommer snart. Varfor gor inte ni så?


Saknar er iaf mer än ni forstår-- ni är allt!!

Nu måste jag rusa. Ha en underbar lordag i Sthlm.
PUSS

Kommentarer
Postat av: mams

Älskade blåbärs-smurf! Jag skanar dig också - har just beställt Bubles nya CD på nätet = Erikamusik.Snickarmatte (han kallar sig så!!) är klar på Hasselquistvägen, så nu kvarstår bara en massa städning och pyssel innan vi kan hyra ut. Den är riktigt fin. Hälsa Keith att han ska uppföra sig annars kommer mams med yxan i högsta hugg =)

2009-10-24 @ 18:53:02
Postat av: Jag är punkare på insidan...

Detta landet är lite efter?

Är du politiskt aktiv och kan förändra? Nej, just det. Gå med i Ung Vänster.

2010-02-04 @ 14:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0