det börjar närma sig..


Nu är jag nästan helt packad. Drog ner badrummet nu sist. Tog inte alls så lång tid - när jag väl gjorde det.. Det är helt sjukt att jag drar på söndag. Det känns helt overkligt, fortfarande. Och hjärtat är i helt uppror, precis som min mage. Har aldrig haft nerver såhär, brukar vara en cool människa, men inte nu.. Kanske inser jag redan nu, undermedvetet, hur viktigt det här är för mig. Det är nytt, helt nytt. Och precis vad jag behöver.

Det blir nog en hel del tårar tiden som är kvar. Och eventuellt imorgon då jag ska operera bort min andra visdomstand. Tack tack. Min tandläkare kallade mig kaxig så tårar kanske är dumt? Hehe. Det känns konstigt, men jag börjar känna mig klar. Den här operationen & sen ska jag bara ta det lugnt, packa/slänga det sista & sedan bara vara med min familj. Min underbara älskade familj. (Jag säger ju det.. tårar!!)


                                                                   Jag är en tönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0