Mams!

Haha, min mamma är bäst! Som jag nämnde är jag hemma för en blixtvisit i mitten av augusti.. Min mor sände mig just mailet nedan;

 

“ This is your personal secretary calling from Brussels.

 

Here comes your schedule for Friday the 13 of August in Stockholm.

Kl 09.15 hos barnmorskorna på Södermalm, Barnängsgatan 21. Tel 08-616 47 13

Kl 16.00 hos Synsam på Hammarby allé 107, tel 08-644 61 60

 

Tandläkaren har stängt tom 9 augusti men jag har skickat mail och frågat om tid.

 

Kramelikram

 

______________________________________                                                                  
Madeleine Sjöstrand
Managing Director

 

Söta, härliga, coola mams!


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0